.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد. بخشنامه افزایش کرایه ابلاغ شد
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
اطلاعیه ستاد بحران شرکت ملی پست در خصوص تعطیلی ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ وظایف بسیجیان علاوه بر کمک به بنیه نظامی کشور، توجه ویژه به حوزه جنگ نرم و فضای مجازی است که هم‌اکنون طیف وسیعی از مردم را در بر گرفته است. دشمن دنبال انتخاباتی کم‌رمق در ایران است/ باید این نقشه خنثی شود
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ وظایف بسیجیان علاوه بر کمک به بنیه نظامی کشور، توجه ویژه به حوزه جنگ نرم و فضای مجازی است که هم‌اکنون طیف وسیعی از مردم را در بر گرفته است.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

۱۹ تا ۲۵ خرداد آخرین مهلت استعفا برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد. (ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کردیم و آن را به همه شهرستانها ارجاع داده ایم و کارکنان و نیروها نیز توجیه شده‌اند این طرح ها از امروز همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرایی کردیم. چهار مرحله موردنظر پلیس در اجرای طرح مقابله با بی حجابی
دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کردیم و آن را به همه شهرستانها ارجاع داده ایم و کارکنان و نیروها نیز توجیه شده‌اند این طرح ها از امروز همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرایی کردیم.(ادامه)
شهردار محمودآباد با تاکید بر اینکه جمع آوری چادر خواب‌ها نیازمند همکاری و برخورد جدی نیروی انتظامی است، گفت: بیش از ۷۰ چادر در سه راه مرکز شهر ... درگیری مسافران ۷۰ چادر با پرسنل شهرداری محمودآباد
شهردار محمودآباد با تاکید بر اینکه جمع آوری چادر خواب‌ها نیازمند همکاری و برخورد جدی نیروی انتظامی است، گفت: بیش از ۷۰ چادر در سه راه مرکز شهر ...(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی دوم فروردین سال جاری را 2 میلیون و 770 هزار و 853 نفر اعلام کرد. بازدید بیش از 2 میلیون گردشگر از جاذبه های مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی دوم فروردین سال جاری را 2 میلیون و 770 هزار و 853 نفر اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران اظهار کرد: رقابت بین گزدشگری، کشاورزی و صنعت بسیار سخت است، اما گردشگری در رشد اقتصادی مازندران سهم ویژه‌ای خواهد داشت . مردم به بوم‌گردی بیشتر از هتل گرایش پیدا کردند / سهم ویژه گردشگری در رشد اقتصادی مازندران
شمال نیوز : استاندار مازندران اظهار کرد: رقابت بین گزدشگری، کشاورزی و صنعت بسیار سخت است، اما گردشگری در رشد اقتصادی مازندران سهم ویژه‌ای خواهد داشت .(ادامه)
گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری مازندران عملکرد مدیران دستگاه‌های خدمات رسان را بررسی و با مدیران کم کار برخورد می‌کند. مدیران کم کار مازندران در تعطیلات نوروزی منتظر برخورد اداری باشند
گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری مازندران عملکرد مدیران دستگاه‌های خدمات رسان را بررسی و با مدیران کم کار برخورد می‌کند.(ادامه)
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد. مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت افتتاح شد
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.(ادامه)
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد. اهدای جایزه ملی احسان به فعالان احسان و نیکوکاری مازندران
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.